Autor: Biota (biota_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 21:10:29 MET DST

"esseirion" <essi_at_go2.pl> wrote in message news:bc6oas$oc2$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Ale oczywiscie i tak uwazam ze to krzemien :)
> m.

Może pominęłam istotny fakt, że kule znajdowalam na górskich drogach z nawiezionego wapiennego tłucznia...wydaje mi się, że kule zostaly wykruszone w kamieniołomach z większych bloków wapiennych i jako twardsze od reszty, tzn. od wapienia nie uległy zniszczeniu...Takie są moje przypuszczenia, choć nie wiem czy trafne...
Pozdrowienia,
Biota