Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 19:15:18 MET DST

> Drugiego dnia wybieramy się w okolice Wałbrzycha. Co można tam ciekawego
> znaleźć/zobaczyć? Zaznaczam, że jedziemy pociągiem i jesteśmy zdani na
> transport publiczny.

no a z walbrzycha kursuja jakies busy do w gory Sowie (zagorze slaskie, walim)
wiec warto tam sie wybrac na czarne turmaliny...np michalkowa wiecej w watku http://www.man.lodz.pl/LISTY/MINERALY/sep02/0012.html tam dokladneijszy opis, ew. jeszcze gdzies jeszcze na grupie o tym pisalem

co do samego walbrzycha to moga tam byc na haldach jakies odciski roslin, ale nie wiem bo nigdy nie bylem, tylko tak slyszlem o tym:)

pozdrawiam
Grzegorz