Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 15:01:19 MET DST

Obrazek zdecydowanie przypomina mi moje znaleziska z: 1. Odkrywki czwartorzędowej (żwiry, otoczaki) w Ptakowicach k/Tarnowskich Gór;
2. Tereny na północ od Pasma Przedborsko Małogoskiego. Są to typowe krzemienie i chalcedony, z reguły w formie regularnych "bulw", czasem kulistych. Przełomy w różnych kolorach - znajdowane w rejonie Tarnowskich Gór w większości szare lub brązowe, druga lokalizacja albo jesnoszare albo granatowofioletowe (kolor kalki ołówkowej). Tamże często na wapiennej powierzchni występują odciski trupków, występują również w przekroju krzemienia (chalcedonu). Służę zdjęciami. Pzdr,
Artur