Autor: Marek J. Battek (battek_at_pwr.wroc.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 21:28:48 MET DST

> no a z walbrzycha kursuja jakies busy do w gory Sowie (zagorze slaskie,
> walim)
> wiec warto tam sie wybrac na czarne turmaliny...np michalkowa
> wiecej w watku http://www.man.lodz.pl/LISTY/MINERALY/sep02/0012.html
> tam dokladneijszy opis, ew. jeszcze gdzies jeszcze na grupie o tym pisalem
>
> co do samego walbrzycha to moga tam byc na haldach jakies odciski roslin,
> ale nie wiem bo nigdy nie bylem, tylko tak slyszlem o tym:)

Sporo odcisków roślin jest na dużej hałdzie w Nowej Rudzie leżącej od strony
wjazdu z przełęczy woliborskiej. Uwaga! Można się bardzo wybrudzić. Hałda się
pali i trzeba uważać na temperaturę i wyziewy!!!! Być może wybiorę się tam w niedzielę (choć to nic pewnego).

                                        MJB

--
Marek J. Battek
tel. 0-601 722945, ++48/71 3484173