Autor: Wnek, Krzysztof (Krzysztof.Wnek_at_oksmopole.PL)
Data: Sun 25 May 2003 - 13:32:47 MET DST

Witam Was serdecznie.

Prosba, poszukuje informacji na temat surowcow skalnych Rosji, interesuje mnie lokalizacja zloz wapieni, bazaltu, granitu, gabra sjenitu na tereni Uralu srodkowego i poludniowego oraz w regionie moskiewskim. Interesuja mnie rowniez zloza kruszyw naturalnych (piaski, zwiry). Tylko nie piszcie bym szukal w sieci, bo juz to zrobilem. Przez kilka godzin nie wiele znalazlem.
Szukam dobrych linkow do stron komercyjnych - firm eksploatujacych surowce skalne, publikacji, map. Moze ktos ma zbedne materialy dotyczace Rosji, notatki, etc.
Odpowiedzi najchetniej oczekuje na priva: Krzysztof.Wnek_at_oksmopole.pl lub Krzysztof.Wnek_at_wp.pl

Pozdrawiam
K. Wnek

PS. Kupilem Otoczaka w Empiku w Opolu :)) i ciesze sie jak dziecko.