Autor: Maciek Rozmus (maciejrozmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 16:53:06 MET DST

mark wrote:
> Witam.
> Gdzie w Regulicach jest jakis łomik zeby mozna cos pokopac?
>
> Pozdrawiam
> M.

  Witam!

  Trochę późno wysyłam odpowiedź ale miałem parotygodniowy rozbrat z usenetem :)

  Wracając do tematu - w Regulicach są 2 duże łomy, oba na zboczu po zachodniej stronie linii kolejowej. Można do nich dotrzeć drogą asfaltową znajdującą się mniej więcej na wysokości stacji PKP. Tuz za zółtą tablicą ostrzegającą o wystrzałach (nieaktualna - bez obawy :) ) od asfaltowej odchodzą dwie drogi - jedna również asfaltowa druga żwirowa. Każda z nich prowadzi do kamieniołomu.

  Pozdrawiam

MACIEJ ROZMUS
FILIPOWICE 521                LINUX/ATARI/DREAMCAST
32-065 KRZESZOWICE