Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 23:45:06 MET DST

Użytkownik "Marek J. Battek" <battek_at_pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości news:3EC9385C.543265E8_at_pwr.wroc.pl...

> Przy dobrych układach chcę w tym tygodniu wybrać się na
> wydz. górniczy mojej uczelni, gdzie powinien być w bibliotece
> stary raport o stanie środowiska i rekultywacji terenu w miejscach
> wydobycia i poszukiwań uranu, podobno kopalnia wiadomości.

Jeżeli istotnie okaże się "kopalnią" proszę (prosimy?) o kilka słów na temat zawartości tego raportu. To może okazać się interesujące.

> Z innych eksperymentów - nabyłem drogą kupna dozymetr
> BELLA prod. b. ZSRR, który chcę połączyć z gotową rękojeścią
> z czujnikiem G-M od dozymetru wojskowego, co da przyrząd
> umożliwiający badania radiacji

Mój licznik (wg. pomysłu Artura Wnuka) zmontowany już sporo czasu temu pracuje całkiem dobrze. Muszę jeszcze zdobyć się na wykonanie obudowy w czym dotąd przeszkadza mi brak czasu plus odrobina małego i paskudnego lenia która we mnie siedzi :-)

> Podobno istnieje inicjatywa wycieczki do Zlatych Hor. Chętnie
> bym się wybrał, ale moja zwierzchność służbowa już zaplanowała
> mi weekend

Jeżeli to "podobno" odnosisz do mojego i Irka Balickiego tutaj knucia (patrz PS poprzednich listów w wątku), to nie chodzi w nim o Zlate Hory. Próbowaliśmy "skleić" spotkanie pod Śnieżnikiem ale moja zwierzchność też mi już zaplanowała weekend. Tak więc spotkanie w pierwotnie zakładanym terminie nie dojdzie do skutku. Jeżeli zaś później, uda się jednak "zapuścić żurawia" w tamte okolice być może zaowocuje to kolejnym sprawozdaniem w cyklu z wędrówek po kopalniach uranu.

                                                      Andrzej.

PS: Ponownie przepraszam za podwójnie umieszczony wcześniej list.
      Znowu nie dogadałem się z komputerem. Gdybym był bogaty
      wyrzuciłbym truchło z domu, a tak to muszę znosić te wyskoki ;-)