Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 00:42:36 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kasperowicz" <andyk_at_termisoc.org> napisał w wiadomości news:3EBC40DD.11137.16ECE54_at_localhost...

> W powyzszym artykule bylo o czym innym. Zwracaja tam uwage, ze
> prehistoryczne rysunki naskalne, ktore nieraz rzekomo sugerowaly
> kontakty z wyzsza cywilizacja (jest tam wzmianka o hipotezie, ze ok.
> 10000 lat temu istniala juz zaawansowana cywilizacja na Ziemi),
> najczesciej pojawiaja sie kolo zloz torowo-uranowych - sugeruje sie tam,
> zeby poszukac podobnych rowniez w Polsce - moze widziales takie? ;)

      ZŁOŻA URANOWO TOROWE I UFO - CZYLI WNIKAMY
                    W ISTOTĘ ZJAWISKA ANOMALNEGO.
  (wybrane fragmenty trzech artykułów ze strony Małopolskiego Centrum
                          Badań UFO i Zjawisk Anomalnych)

Ufologia a ekologia - polskie doświadczenia. Referat na Międzynarodową Konferencję Ufologiczną

"[ ] Ufici interesują się stanem naszego środowiska naturalnego, co przejawia się głównie w Ich poczynaniach, które wymieniam poniżej: [ ] W Polsce czynnych wulkanów nie ma, ale... ale były one jeszcze 200 mln lat temu, na terenie dzisiejszych Pienin, Sudetów i południowej części Jury Krakowsko-Wieluńskiej. Jak dotąd, tam właśnie znajdują się hydrotermalne złoża rud uranowo-radowo-torowych. A to wyjaśnia wiele, a nade wszystko falę obserwacji UFO w okolicach Regulic, Alwerni i Krzeszowic na wiosnę 1999 roku, kiedy w Kosowie trwały czystki etniczne, a NATO szykowało się do uderzenia powietrznego na siły jugosłowiańskie, a potem wybuchła III wojna światowa. Być może Ufitom chodziło o to, czy nie wydobywa się tych rud i nie przetwarza na potrzeby zbrojeń rakietowo jądrowych? [ ] jest to jedyne logiczne wytłumaczenie obecności Ufitów w tym rejonie naszego kraju"

Koniec pax atomica.

"[ ] tuż przed wojną w Kosowie i w czasie działań wojennych w Bośni i Hercegowinie, na polskim niebie obserwowaliśmy przez cały czas jakieś dziwne "satelity", które zachowywały się zupełnie nienormalnie. [ ] Stwierdziliśmy także nienormalną aktywność UFO w rejonach Polski, w których znajdują się pokłady rud uranowo - torowych: Góry Świętokrzyskie, południowe rejony Jury Krakowsko-Wieluńskiej, Karkonosze, Góry Sowie i Izerskie oraz okolice akwenu Zatoki Gdańskiej. Wtedy wysunęliśmy hipotezę, że Obcy po prostu monitorują nasze pokłady uranu i toru, aby dowiedzieć się, czy Polska nie użyje ich w tej wojnie. Proszę nie zapominać, że jako członek NATO, Polska stała się stroną konfliktu kosowskiego i III wojny światowej! Teraz, kiedy ujawniono użycie broni atomowej w Bośni i Kosowie, sprawa stała się jasną [ ] "Podejrzewamy także, że związek z monitoringiem polskich złóż uranu i toru miało wydarzenie z końca sierpnia 1993 roku, w okolicach Wąsosza Grajewskiego, gdzie pewien mieszkaniec Wrocławia sfotografował UFO [ ] Oni - kimkolwiek są - pilnie obserwują nasze poczynania. I oby tylko na tym się skończyło..."

Atomowe archiwum X wciąż "ściśle tajne!"

(autor artykułu zwraca się do polskich atomistów)

"Możecie kupić ludzi, możecie kupić ich milczenie i oportunizm za pieniądze, ale życia nie kupicie za żadne skarby. I kropka. Wasze wściekłe wystąpienia tylko potwierdzają moje zdanie, że obawiacie się naszej - ekologów - radiofobii. Tak - jesteśmy radiofobami, bo mamy uczulenie na kretynofobię i waszą hipokryzję. Gardzę wami, za waszą hipokryzję i sprzedajność. Jesteście moralnymi zerami. Stoczyliście się do poziomu prymitywnych podpalaczy świata, którymi straszyli nas komuniści w czasie Zimnej Wojny. Dosłownie i w przenośni. Mam nadzieję, że Polacy będą mieli na tyle zdrowego rozsądku, że nie pójdą na lep waszych pięknych słówek i syreniego śpiewu. A co to ma wszystko wspólnego z ufologią? [ ] obecność UFO i działalność Ufitów w Polsce ma ścisły związek z polską i radziecką atomistyką wojskową i cywilną, co uważam za udowodnione. [ ] Kiedyś sam wątpiłem w zdjęcia [ ], ale kiedy uświadomiłem sobie, że gros z nich przedstawia NOL-e kręcące się w rejonie południowo - wschodniej części Warszawy, to zrozumiałem, że Oni interesują się reaktorami OBJ w Świerku! Ostatnie kontrole [ ] wykazały, że stan zabezpieczeń ostatniego pracującego reaktora jądrowego jest fatalny i że w każdej chwili może dojść do wycieku. Ufici wiedzą o tym i mają polskich atomistów na oku, a ci ostatni wygłaszają uspokajające i usypiające czujność rezolucje, listy protestacyjne i inne exempla ich radosnej twórczości ..."

Nie,
W powyższym artykule (http://81.21.196.98/pogo/ufo/artykuly/pisanice.htm) nie było o czym innym. Było o tym samym. Czyli złoża uranowo - torowe (ludzie, jak to brzmi poważnie!:-)) + otulina z typowych pierdół. Bredzenie sensacyjnej ciotki. O dziwo, autor to były oficer wojsk zmechanizowanych. Szkoda chłopa. Coś musiało być z tym transporterem...

                                                             Neo Ufita

                                                          Andrzej Pełka.