Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Fri 09 May 2003 - 23:59:25 MET DST

> Miałem okazję już wcześniej zapoznać się z "uranowo - torowymi"
> tekstami ze strony Małopolskiego Centrum Badań UFO i Zjawisk
> Anomalnych. Wydały mi się jaskrawo bzdurne, wręcz komiczne.
> Trafiają się w życiu rozmaite kategorie zagrożeń. Myślę, że silne
> zderzenie się z trasporterem opancerzonym może być daleko
> groĽniejsze w skutkach od promieniowania. Jednak do lektury owych
> "skutków" jak najbardziej zachęcam. Nie bądĽcie obojętni!
> Nie olewajcie oferty centrum! Bywają na świecie Zjawiska Anomalne
> o których nie śniło się filozofom.

W powyzszym artykule bylo oczym innym. Zwracaja tam uwage, ze prehistoryczne rysunki naskalne, ktore nieraz rzekomo sugerowaly kontakty z wyzsza cywilizacja (jest tam wzmianka o hipotezie, ze ok. 10000 lat temu istniala juz zaawansowana cywilizacja na Ziemi), najczesciej pojawiaja sie kolo zloz torowo-uranowych - sugeruje sie tam, zeby poszukac podobnych rowniez w Polsce - moze widziales takie? ;)

ak