Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 22:15:20 MET DST

Uzytkownik "Andrzej Kasperowicz" <andyk_at_termisoc.org> napisal w wiadomosci news:3EBC1B5B.27530.DC4B8B_at_localhost...

> Nietypowe informacje (hipotezy) dla zwolennikow uranu i toru
> (w koncowej czesci tekstu):
> http://81.21.196.98/pogo/ufo/artykuly/pisanice.htm

Miałem okazję już wcześniej zapoznać się z "uranowo - torowymi" tekstami ze strony Małopolskiego Centrum Badań UFO i Zjawisk Anomalnych. Wydały mi się jaskrawo bzdurne, wręcz komiczne. Trafiają się w życiu rozmaite kategorie zagrożeń. Myślę, że silne zderzenie się z trasporterem opancerzonym może być daleko groźniejsze w skutkach od promieniowania. Jednak do lektury owych "skutków" jak najbardziej zachęcam. Nie bądźcie obojętni! Nie olewajcie oferty centrum! Bywają na świecie Zjawiska Anomalne o których nie śniło się filozofom.

                                                       Andrzej.