Autor: Madziarka (madziarka_m_at_USUNTO.poczta.fm)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 10:42:25 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow starych i nowych!!! Nie wiem czy ktos poruszal ten temat, ale chcialabym sie dowiedziec jakie kamienie sa odpowiednie dla danego znaku zodiaku? Konkretnie chodzi mi o Wage i Wodnika.
Wiem rowniez ze w roku powinno sie zmieniac kamienie, ktore ma sie przy sobie, bo kazdy wspolgra jakgdyby z pora roku. Czy to prawda???
Czy moze ktos wprowadzil mnie w blad?

--
Pozdrawiam Magda  GG 3115032
Moja nowa fotke znajdziecie ponizej.