Autor: Filip Bogacki (filbog_at_box43.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 16:06:53 MET

> mmmniam:), a moze masz jakies fotki?

Szczotki ametystowe z Tłumaczowa są zaiste piękne:):) - jedną dostałem:):)

Ja chciałem wszystkim polecić Nasławice - ciężko tam wejść trzeba załatwiać zgodę dyrekcji we Wrocku, ale warto. Byłem tam jak na razie tylko raz, ale przywiozłem (uwaga będę się chwalił:):):):

- opale (brązowe, różowe, czarne, mleczne i mszyste)
- rodingit
- chryzotyl
- biały kalcyt z czarnymi kryształkami magnetytu
- aragonit
- no i serpentynit:):)

po prostu palce lizać:):) Samych opali w kilka godzin miałem ponad 30 kilo:):)

Pozdrawiam

--
Filip Bogacki
gg: 1616350