Autor: Filip Bogacki (filbog_at_box43.pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 08:48:37 MET

[ciach]
> - chryzotyl
> - biały kalcyt z czarnymi kryształkami magnetytu

    W związku z powyższym postem otrzymałem maila z uwagą, że nie jest to w istocie kalcyt ale dolomit, ponieważ nie burzy się z kwasem.

    Jako, że zupełnie nie interesuje się kalcytem ani dolomitem - proszę o wybaczenie mojej pomyłki, do tej pory trwałem w mylnym przekonaniu, ze jest to kalcyt:):) - a na 100% nie jest? - co na to grupa?

Pozdrawiam

--
Filip Bogacki
gg: 1616350