Autor: Lukasz Gagala (diopsyd_at_ing.uni.wroc.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 15:00:47 MET

> Stąd właśnie moje pytanie - czy istnieje jakiś _inny_ klub, koło,
> etc...?? Może mniej formalne, ale mające jakiś pomysł, jakąś działalność?

Nic z tych rzeczy :-(
Przy Instytucie Nauk Geologicznych działa natomiast koło naukowe Explorer. Chłopaki całkiem sporo jeżdżą, jednak teraz są już na 4 i 5 roku, więc jest duża szansa, że za rok czy dwa koło samoistnie przestanie działać. Ich bolączką jest brak własnego transportu, więc jeżeli masz jakiś samochód, to może zaatakować ich właśnie od tej strony ... W każdym razie nie zawadzi chyba spróbować. Szefem jest Marcin Kalina - zawsze ma stolik na wrocławskiej giełdzie. Poznasz go po opolskich konkrecjach markasytowych, amonitach oksfordu, ciętych naciekach jaskiniowych i blendzie cynkowej ;-) Pozdrawiam

L.G.