Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 00:36:18 MET

Jako że kilkakrotnie korzystałem już z uprzejmości Użytkowników grupy, dzisiaj sam chcę wszystkim ewentualnie zainteresowanym złożyć następującą uranofilską propozycję. Otóż, wkładając w to cały talent jakim obdarowali mnie bogowie wypacykowałem szkic terenowy z obszaru na którym prowadzono w czeskim Zalesiu wydobycie rud uranu. Obrazuje on niemal całość tego co udalo mi się tam zaobserwować w czasie kilkudziesięciu wycieczek. Jeżeli ktoś z Was również zechciałby to miejsce kiedyś odwiedzić chętnie prześlę mu wspomniany powyżej szkic. Nie chcę oczywiście obiecywać rewelacyjnych znalezisk, bo rozmaite na ten temat bywają między nami poglądy. Za to gwarantuję niezgorsze ćwiczenia GM - licznikowe, darmową inhalację radonem, spotkanie oko w oko z "morderczą" pechblendą i naprawdę ładną okolicę. Przy odrobinie cierpliwości i odpowiedniej technice ewentualnie podjętych poszukiwań, może i przygarniecie jakąś atrakcyjniejszą urano ciekawostkę.

Zainteresowanych proszę o sygnał po moim adresem.

                                                             Andrzej.

13 luty 2003 r.-120 rocznica śmierci Ryszarda Wagnera (1813-1883)