Autor: FiLip (filbog_at_box43.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 08:49:53 MET

  Hmmm ...
> wiec jest tak !
> jakas dzialalnosc klubowa istnieje :)
> ale ...
> musialbys sie kopnac do Muzeum Mineralogicznego .. bodajze w czwartek
> maja tam takie spotkania ...
> Kolo PTPNoz ...
> ale ..
> Jesli nie przeszkadza Ci osoba Przewodniczacego ..
> to jest Posel onegdaj Ligi Polskich Rodzin .. obecnie Kolo
Narodowo-Katolickie
> to polecam
> :D
> Jacek

    Jak napisałem w swoim poście, wiem doskonale o działalności tego koła - przez jakiś czas byłem jego prezesem:):), a osoba A.S. była jednym z powodów dla których zakończyłem swoją przygodę z tym zrzeszeniem:), drugim był całkowity marazm i brak woli do jakiegokolwiek działania.... nudy po prostu

    Stąd właśnie moje pytanie - czy istnieje jakiś _inny_ klub, koło, etc...?? Może mniej formalne, ale mające jakiś pomysł, jakąś działalność?

Pozdrawiam
Filip