Autor: Kruszk. (kruszk_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 19:34:38 MET

Wszystko jest opisanie w książce pt: Obróbka kamieni jubilerskich i ozdobnych. autora Kazimierz Boliński
Mozna sie dowiedzieć jak zrobic sobie szlifirkie poziomą.itp... odsyłam do ksiązki.
Coraz powszechnie używane są papiery ścierne z korudem lub spieki diamentowe, gotowe krążki o różnej średnicy.

Pozdrawiam. K.K

----------- http://kruszki.republika.pl/ -----