Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Thu 02 Jan 2003 - 17:47:08 MET

> Nie, teraz nie pisales w htmlu lecz w pazdzierniku i owszem. :) Teraz
> zarzucic Ci mozna najwyzej, ze nie podpisujesz sie prawdziwym imieniem i
> nazwiskiem w naglowku i/lub pod trescia listu. W koncu to nie jest jakas
> lista o rzeczach niedozwolonych, zeby sie ukrywac i chociaz pseudonimy
> moga byc tez dwuwyrazowe to jednak z kontaktow bezposrednich i innych
> danych wynika, ze zdecydowana wiekszosc osob, ktore nie ukrywaja sie pod
> pseudonimami jednowyrazowymi podaje swoje prawdziwe personalia na liscie,
> a jak wykazuje doswiadczenie na listach gdzie wiekszosc osob podaje swoje
> [...]

<ciach>

Witam, po Swiatecznej przerwie :P
I od razu przyznam sie bez bicia, ze jeszcze nikt nie napisal tak dlugiej odpowiedzi na moj post :)
Co do mojego podpisywania sie imieniem i nazwiskiem, to nie ukrywam sie i nie wstydze sie tego jak sie nazywam a wiec pozdrowienia dla calej grupy - Magda Ziemann vel esseirion

ps: ale wybaczcie mi ze sie bede podpisywac najczesciej skrotem, bo len jestem straszny

                                       -essi.