Autor: Jacek (jbog_at_interia.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 17:59:26 MET

 Osoba dla której ma byc ten prezent jest juz na trzecim roku na  studiach, kierunek (specjalizacje ktora wybieraja pod koniec trzeciego  roku) na jaki sie wybiera tez ma juz okreslony, ksiazka jest dobrym  pomyslem tylko teraz pytanie jaka ksiazka dla osoby ktora juz sporo  informacji posiada.
 Pozdroowka
 Tomasz Krasuski
 Tomku :-)
Książka, o której wspominałem jest polecana przez prowadzącyh zajęcia z mineralogii na uniwerq wrocławskim, ja sam ją polecam ... hmmm ... no mogę ją polecać, ponieważ sam jestem mineralogiem i na minerałach ... "zęby zjadłem" :-D Więc kupuj ...
aaaa ... jeśli chodzi o kompas ... to nie jest znowuż aż tak extra-przydatne narzędzie pracy dla mineraloga ... no i mały spamik na koniec .. :-D
Mógłbyś dorzucić "agaty Gór Kaczawskich" tego samego wydawnictwa ...(mega autorstwa :-D) no i jeszcze jedno ...
13-14.12.2002 w Hali Ludowej jest Giełda Minerałów .. może i tam coś znajdziesz... Pozdrawiam
Jacek