Autor: Jacek (jbog_at_interia.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 16:58:29 MET

> Kup jej dobry geologiczny młotek Eastwinga wraz z ochraniaczem. Dla
 początkujących ... jest to niezły szpan :D

 Poczatkujacy to jestem ja, mlotki uzywamy zwykle murarskie bo ogolnie  wychodzi cenowo tak samo, ten prezent mialby byc czyms nowym i  przydatnym, choc zastanawialem sie rowniez nad jakoms rzadko spotykamym  mineralem (mam troche blendy smolistej (czy jakos tak to sie nazywa) ale  tego jej nie dam).

> Pozdrawiam
> Jacek

 Rowniez pozdrawiam
 Tomasz Krasuski
 Oczywiście z tym młotkiem, to był żart jeno, ale jednakowoż jeśli ta osóbka wybiera się na geologię - to mogła by być przede wszystkim książka. Dla fanki minerałów polecam zwłaszcza A. Monttana, R. Crespi, G. Liborio "Minerały i skały – przewodnik do rozpoznawania" do zobaczenia i kupienia na www.multicobooks.com.pl ...Książkę tę, jeśli miałbym tak wiele gotówki opakowałbym w jakiś fajny plecaczek - tak przydatny podczas praktyk geologicznych.

Pozdrawiam
Jacek