Autor: Tomasz Krasuski (tomek_at_atra.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 15:22:51 MET

> Kup jej dobry geologiczny młotek Eastwinga wraz z ochraniaczem. Dla początkujących ... jest to niezły szpan :D

Poczatkujacy to jestem ja, mlotki uzywamy zwykle murarskie bo ogolnie wychodzi cenowo tak samo, ten prezent mialby byc czyms nowym i przydatnym, choc zastanawialem sie rowniez nad jakoms rzadko spotykamym mineralem (mam troche blendy smolistej (czy jakos tak to sie nazywa) ale tego jej nie dam).

> Pozdrawiam
> Jacek

Rowniez pozdrawiam
Tomasz Krasuski