Autor: Tomasz Krasuski (tomek_at_atra.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 12:54:08 MET

Witam wszystkich
pytanie moje jest luzno zwiazane z geologia sama w sobie ale mam nadzieje ze nie bedziecie mi mieli go za zle. Co mozna kupic pod choinke dla osoby ktora jest na studiach z geologii, wybiera sie na kierunek zwiazany z mineralami (nie znam sie na tym za bardzo wiec przepraszam za takie uproszczenie) wiem ze chciala by miec mikroskop polaryzacyjny (albo jakis taki) tylko ze niestety cena mnie dobila, poszukuje czegos fajnego do 300-400 zl.

Pozdrawiam
Sw. Mikolaj :)
Tomasz Krasuski