Autor: kdrozdo_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 21 Nov 2002 - 14:47:27 MET

> Mój najlepszy okaz to około 0,7 kg bryła blendy smolistej

Gdzie to znalazłeś, możesz zdradzić? Kowary? Kletno?

> W moim zbiorku (bo nie sposób tu gadać o kolekcji) tak naprawdę
> to najbardziej cenne są dla mnie wspomnienia jakie wiążą się
> z okolicznościami pozyskania każdego z moich kilkudziesięciu kamieni.

Trafiłeś w dziesiątkę, dokładnie tak jak i u mnie

> Okolice gdzie można ich szukać (wbrew opiniom ludzi opanowanych
> radiofobią) to całkiem przyjemne tereny.

Ja miałem trochę ciekawych kamieni znalezinych na zwałach byłych kopalń uranu w Kletnie i Julianowie, ale sie ich pozbyłem. Przyznaje się że ze strachu przed trzymaniem w domu czegos co promieniuje. Nie mam zadnego licznika więc nie mogłem określić jakie to promieniowanie. Więc na wszelki wypadek pozbyłem sie tego (nie zalezy mi szczególnie na trzymaniu okazów, liczy się tak naprawdę sama przyjemność szukania, zdobyta w te sposób wiedza i wspomnienia). A Ty trzymasz to w domu? Myślisz że to bezpieczne? (radiofobem nie jestem, ale jednak...)

> Andrzej ( 4 kg / 2 lata )

Krzysztof (17 lat szukania kamieni/ tylko ok 10 kg zbiorów) :-)

Serdecznie pozdrawiam