Autor: sjs (sjs_at_gt.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 18:26:00 MET DST

Witam.
Czy mozecie mi podac dokladny sklad i budowe:'kemow' i 'ozow'. Szukalam w necie, ale to troche za malo, zbyt ogolnikowo.

Czy moge liczyc na fachowa pomoc? Szybka, w miare mozliwosci, blagam.

Potrzebuje tego na wykopaliska archeo, grupa cos znalazla w podlozu glacjalnym i pytanie: czy to jest naturalne w tym miejscu, czy tez juzsztucznie naniesione?
Nie wiem, jak to wyglada :-(, wiec nie moge dac opisu.

Na podstawie Waszych odpowiedzi beda sie bawic w eliminowanie nienaturalnych skladnikow.

Pozdrawiam

    jar-jar

jar-jar_at_wp.pl