Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 18:30:30 MET DST

Ja mam kilka takich nowych rowów i to nad morzem (około 1 lub 1,5 roku maja ) !!! Maja okolo 1 metra głebokości ułożone równolegle do zbocza , długie na jakieś 50 metrów. I tez nie wiem po co je wykopano :( Szkoda tylko wpadło w nie kilkaset żab, które akurat tamtedy przechodziły i że nigdy sie z tamtąd nie wydostały....powinni je zasypywać, tym bardziej ze piasek z nich leży bezczynie obok....

a cha lokalizacja dla zainteresowanych : Mrzezino koło Rewy (zatoka gdanska), jedyne wzniesienie w okolicy bardzo popularne i lubiane przez paralotniarzy