Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 19:21:17 MET DST

Użytkownik "esseirion" <essi_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:all6ks$kc3$1_at_news.tpi.pl...
> Ja mam kilka takich nowych rowów i to nad morzem (około 1 lub 1,5 roku
> maja ) !!! Maja okolo 1 metra głebokości ułożone równolegle do zbocza ,
> długie na jakieś 50 metrów. I tez nie wiem po co je wykopano :( Szkoda
tylko
> wpadło w nie kilkaset żab, które akurat tamtedy przechodziły i że nigdy
sie
> z tamtąd nie wydostały....powinni je zasypywać, tym bardziej ze piasek z
> nich leży bezczynie obok....
>
> a cha lokalizacja dla zainteresowanych : Mrzezino koło Rewy (zatoka
> [...]

Podziękowania również dla Magdy.
Przyznam jednak, że tą informację odbieram nieco w charakterze okolicznościowego żartu, no chyba, że nad Bałtykiem poszukiwano piasków monacytowych :-) Gdzieś w tamtych rejonach odwiedziłem kiedyś miejscowość Rowy :-) Jeśli chodzi o nieszczęsne żaby, łączę się z Tobą Magdo w żalu.
Pozdrawiam Ciebie oraz zaprzyjaźnionych paralotniarzy.

                                               Andrzej.