Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 01:00:48 MET DST

Użytkownik "Jerzybia" <jerzybia_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ajjfos$mjv$1_at_news.onet.pl...

.Uran to Kowary, Wałbrzych,Głuszyca,Dziecmorowice wiecej nie znam,
> sa jeszcze jakies?

Tak, są:

Markocice, Gierczyn, Kopaniec, Mała Kamienica, Szklarska Poręba - Biała Dolina, Radoniów, Wleń, Pilchowice, Wojcieszyce, Karpacz, Kowary-Podgórze-Wołowa Góra, Ogorzelec, Trzcińsko, Miedzianka, Stare Rochowice, Okrzeszyn, Poniatów, Stary Julianów, Grzmiąca, Jedlina, Kletno, Janowa Góra, Śnieżnik - tzw. Leje, Lutynia, Bila Voda, Zalesi, Jarnołtówek.

Osobiście byłem w Okrzeszynie, Bilej Vodzie, Kletnie-Janowej Górze i Zalesi, przy czym z tych ostatnich trzech miejsc wyłowiłem co nieco.

Przy czym muszę zaznaczyć, że podanie samych miejsc tak jak to powyżej zrobiłem nie jest żadną informacją. Tyle można znaleźć w literaturze. Dlatego tak ważny jest kontakt z osobą która fizycznie była obecna w danym rejonie i może przekazać bliższe informacje.

Dziękuję Jerzy.

                                                         Andrzej.