Autor: Jerzybia (jerzybia_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 20:20:30 MET DST

..nie interesuję sie kamyczkami, jestem gosciem na grupie, ale co nieco kumam,raczej interesuję sie miejscem wystepowania minerałów niz samymi minerałami a wystepowanie uranu samo w sobie jest ciekawe.Jesli chodzi o Dziecmorowice, to pogadaj z miejscowymi sa bardziej zorientowani, ja tam widziałem duża szarą hałdę.Jak bym się gdzies tam zawieruszył to z ciekawosci zasięgne języka . Odpisałem na twego posta bo co niektórzy na tej grupie chronią miejsca wystepowania uranu co dla mnie jest nie zrozumiałe.Uran to Kowary, Wałbrzych,Głuszyca,Dziecmorowice wiecej nie znam, sa jeszcze jakies? Pozdrowienia Jurek

   .... jak nie w ataku to w ofensywie
                    jerzybia_at_wp.pl
             jerzybia_at_poczta.onet.pl