Autor: Maciej Rozmus (maciejrozmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 09:53:46 MET DST

Jerzybia wrote:

> ..nie interesuję sie kamyczkami, jestem gosciem na grupie, ale co nieco
> kumam,raczej interesuję sie miejscem wystepowania minerałów niz samymi
> minerałami a wystepowanie uranu samo w sobie jest ciekawe.Jesli chodzi o
> Dziecmorowice, to pogadaj z miejscowymi sa bardziej zorientowani, ja tam
> widziałem duża szarą hałdę.

   To nie jest przypadkiem ta na terenie (czy raczej obok) starego PGR-u ? Jesli tak to jakies trzy lata temu promieniowanie tej haldy bylo niewiele wieksze od promieniowania tla. Nie wiem czy jest sens szukac tam mineralow uranu. Jedyne cu udalo mi sie tam znalesc to baryt z drobnymi krysztalkami siarczkow.

Jak bym się gdzies tam zawieruszył to z
> ciekawosci zasięgne języka . Odpisałem na twego posta bo co niektórzy na tej
> grupie chronią miejsca wystepowania uranu co dla mnie jest nie
> zrozumiałe.Uran to Kowary, Wałbrzych,Głuszyca,Dziecmorowice wiecej nie znam,
> sa jeszcze jakies? Pozdrowienia Jurek

  Kletno, Miedzianka, Radoniow

Maciej Rozmus      "Wszystko jest w stanie całkowitego rozczochrania"
Filipowice 521                                Obserwacja Wallace'a
32-065 Krzeszowice