Autor: pra_tomek_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 24 Jul 2002 - 10:21:14 MET DST

Witam

>P.S. Gdzie mogę otrzymać informacje na temat sposobu zaprenumerowania
>"Otoczaka"? Strona, mail kontaktowy, etc.

Strona "Otoczaka" dopiero powstaje i jest w wersji bardzo roboczej, ale można już ją oglądać pod adresem:

www.otoczak.w.pl

Niebawem pojawią się tam informacje o tym gdzie i jak można kupić Otoczaka. Będzie też galeria itp.

Osoby chętne do umieszczenia banerów "Otoczaka" proszę o kontakt na priva.

Pozdrawiam
Tomasz Praszkier