Autor: Marcin Dubiel (skotos_at_poczta.fm)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 07:56:40 MET DST

Witam Artur,

Friday, July 19, 2002, 6:07:27 PM, napisałeœ: AG> Moze w tym roku wybiore sie znow na Dolny Ślask w poszukiwaniu kamieni. AG> A tak zglaszam sie na liste obecnosci:)

AG> dolnego

Ja także jestem raczej biernym czytaczem listy, ale codziennym.

P.S. Gdzie mogę otrzymać informacje na temat sposobu zaprenumerowania "Otoczaka"? Strona, mail kontaktowy, etc.

--
Pozdrawiam,
 Marcin                            mailto:skotos_at_poczta.fm

Zanim zaczniesz swoj dzien... >>> http://link.interia.pl/f1628