Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jun 2002 - 09:24:40 MET DST

Moje początki? Cóż, ojciec był górnikiem. Poza różnymi śmiesznymi książkami, z których ojczulo wiedzę wchłaniał, a ja dopadłem mając gdzieś 10 lat, była kupa karbońskich roślin przynoszonych przez ojca jako ciekawostki. Poza konkursem: jak ojcu chciało się wlec do domu 15 - 20 kilogramowe próbki doceniam dopiero teraz. Niestety, całość kolekcji została "zweryfikowana" jako śmieci przez mamę i wylądowała na śmietniku.
Potem była bardzo długa (ok. 20 lat) przerwa do czasu, gdy mój starszy potomek doszedł do etapu zadawania pytań. Szczególnie nasilały się one w czasie częstych wyjazdów w góry... Musiałem odświeżyć swoją wiedzę nabytą w czasie studiów (Wydział Węglowy Politechniki Śląskiej), no i co nieco poczytać. A potem - samo już poszło. Teraz tylko żona czasami przymarudza, ale też podobają jej się co niektóre znaleziska. A mamy na dzień dzisiejszy ponad 100 eksponatów, w tym oczywiście część badziewia.
Artur