Autor: kk01_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 10 Jun 2002 - 12:13:58 MET DST

Moj ojciec pracowal w "Agacie" w Klodzku, i co za tym idzie od dziecka bylem otoczony "kamieniami", kotre zreszta on namietnie kolekcjonowal, zarazajac tym oczywiscie syna, czyli moja skromna osobe.Tak jak u innych moja pasja z wiekiem troche podupadla, ale od jakis kiku lat postanowilem wrocic do tej pasji z mlodosci, i udalo mi sie nia zarazic nawet zone, wiec w przeciwienstwie do Artura mam z tym spokoj,a mieszkanie cale w okazach( oczywiscie roznej jakosci) ale najbarsdziej ciesza oczywiscie te znalezione osobiscie. Pozdrawiam Krzysztof.