Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Sat 08 Jun 2002 - 09:16:09 MET DST

Witajcie!
Wczoraj robiac male porzadki, natrafilem na kilka moich pierwszych okazow. Tak jakos zaczalem wspominac poczatki mojej przygody z mineralami (wtedy to jeszcze z kamieniami, nic dziwnego bo mialem chyba 7-8lat)
jak to chodzilem na pobliski stadion gdzie szukalem w wysypanym tam zwirze, a raczej w samych otoczakach, roznych okazow, zazwyczaj to byly skamienialosci - belemnity, ramienionogi, korale a nawet kiedys sie trafil fragment trylobita!, pamietam ze znalazlem tez tam turmalin.
W okolicy mojego domu bylo troche miejsc hdzie mozna bylo pogrzebac, najciekawsze to chyba tory, w roznych miejscach mozna bylo spotkac rozne podsypki - piaskowce z karpat, kwarcyty z wisniowki, wapienie z malogoszczy. A jakie byly wasze poczatki?

pozdrawiam
Grzegorz Bijak