Autor: apispy (apispy_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Jun 2002 - 10:14:19 MET DST

> Ja jestem miłośniczką minerałów, i sie pojawiłam : ))
>
> pomyczka : )

Witam serdecznie

W sumie nie wiem od czego mam zacząć,bo insteresuję się tym od niedawna.Wszystko stało się za sprawą niesamowitego zbiegu okoliczności.... Po prostu byłem świadkiem upadku meteorytów(nie jednego) w niewielkiej odległości obok mnie. Cała sprawa tak mnie zaintrygowała,że zacząłem szukać czegoś na ten temat.Przeszukując Net natknąłem się na waszą grupę dyskusyjną i mam nadzieję ,że będę się mógł tu czegoś dowiedzieć. :)

Pozdrawiam

apispy