Autor: Polski Serwis Meteorytów (jba1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Jun 2002 - 21:31:06 MET DST

> W sumie nie wiem od czego mam zacząć,bo insteresuję się tym od
> niedawna.Wszystko stało się za sprawą niesamowitego zbiegu
okoliczności....
> Po prostu byłem świadkiem upadku meteorytów(nie jednego) w niewielkiej
> odległości obok mnie. Cała sprawa tak mnie zaintrygowała,że zacząłem
szukać
> czegoś na ten temat.Przeszukując Net natknąłem się na waszą grupę
dyskusyjną
> i mam nadzieję ,że będę się mógł tu czegoś dowiedzieć. :)

Zapisz sie jeszcze na Polska Meteorytowa Liste Dyskusyjna, gdzie skupiaja sie meteoryciarze. Szczegoly na stronie www.meteoryt.net I napisz cos wiecej na temat swojej obserwacji i ewentualnie znalezionych okazow.
Z pozdrowieniami - JBa.

Jaroslaw Bandurowski
Polski Serwis Meteorytow
jba1_at_poczta.onet.pl