Autor: Wojciech Pawlak (wpawlak_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Wed 05 Jun 2002 - 10:47:47 MET DST

A moze to byly szczatki chinskiego satelity wojskowego? Albo zdradziecki waglik?
Ale tak na calkowicie powaznie - podobno gdzies, kiedys w Anglii z jasnego nieba spadla komus pod nogi dziwna substancja. Poniewaz nie przypominala niczego zwyklego zrodzila podejrzenia o bycie kawalkiem kosmity / UFO / tajnych projektow rzadowych - wszczeto dokladne analizy. I co sie okazalo?
Otoz byl to kawalek ludzkiego kalu z toalety w samolocie. :-) Potraktowany dziwnymi chemikaliami w ww. toalecie, wypchniety za burte, poddany glebokiemu zamrozeniu na wysokosci 10km nabral wygladu i konsystencji substacji pozaziemskiej.
Oczywiscie nie sugeruje, ze to co widziales to bylo latajace g... :-))

Przepraszam za post nieco off-topic, ale mam nadzieje, ze zart zostanie mi wybaczony.

Pozdrawiam serdecznie.

Wojciech Pawlak
wpawlak_at_tele.pw.edu.pl