Autor: Polski Serwis Meteorytów (jba1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 19:42:15 MET DST

> Swego czasu czynny był jeszcze skansen górniczy w Zabrzu, ale słyszałem,
że
> były problemy z Urzędem Górniczym (w związku z likwidacją części wyrobisk
> powstał problem przewietrzania obszaru skansenu). Na dzień dzisiejszy nie
> wiem, czy można go zwiedzać.

Wyglada na to, ze w tej chwili skansen jest nieczynny, ale trwaja prace remontowe, ktore moga skonczyc sie w grudniu b.r. Wiecej na ten temat na tej stronie:
http://www.um.zabrze.pl/nz/2001-03/skansen.html Polecam tez drugi skansen w Zabrzu - Krolowa Luiza. Wiecej na stronie: http://www.ptt.pl/i_kopalnie/b8/index_b8.htm Pozdrawiam - JBa.

Jaroslaw Bandurowski
Polski Serwis Meteorytow
jba1_at_poczta.onet.pl
http://republika.pl/jba1

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]