Autor: Jacek Nowak (jac_now_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Mar 2002 - 15:46:18 MET

    Witam!
Swego czasu czynny był jeszcze skansen górniczy w Zabrzu, ale słyszałem, że były problemy z Urzędem Górniczym (w związku z likwidacją części wyrobisk powstał problem przewietrzania obszaru skansenu). Na dzień dzisiejszy nie wiem, czy można go zwiedzać.

    Wesołych Świąt dla wszystkich listowiczów, Jacek Nowak ;-)

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]