Autor: Michal Segit (msegit_at_post.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 22:31:07 MET DST

Witajcie swiatecznie...

From: "GR 166" <gr166_at_interia.pl>
> walbrzych - kopalnie wegla [szyb "Jan" i "Julia"]
> miedzianka/ciechanowice - sztolnie niezawielkie ale mozna spokojne
> spenetrowac
> dolina kaczawy, zbocze Wielislawki - sztolnie kop. zlota, ogolnie
dostepne
> cos jeszcze jest w szklarskiej porebie ponizej zakretu smierci, ale
tego to
> nie jestem pewny

Dzieki.
Doprecyzuje, mialem na mysli takie, w ktorych jest przewodnik, oswietlenie jakies itp. "warunki", wchodzi sie oficjalnie... Takie do ktorych moze wejsc "wycieczka dzieciakow w klapkach" i nic im sie nie stanie...;)
Wielislawka odpada bo tam jest dziko (myle sie? zmienilo sie?), natomiast fakt, zapomnialem ze w Zlotoryi jest (czy to aktualne?) udostepniona sztolnia pod cmentarnym wzgorzem Sw. Mikolaja (AFAIR?) Miedzianka tez w tym wypadku sie nie kwalifikuje... Generalnie takich, gdzie sie wchodzi samemu na dziko, to mozna b. duzo wskazac...:)

A Szklarska?
W Walbrzychu do obu szybow sie wchodzi "z obsluga" (ale trudno mi sobie wyobrazic inaczej

pozdrawiam, Wesolych c.d. Swiat...!
Michal

--
Znajomy do informatyka: -Stary! Pozycz mi 1000 zl!
-Dobrze... Ale pozycze ci 1024, zeby bylo rowno.