Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 17:45:47 MET

> Jak pamiętam to na Włodarzu są lasy. Najwięcej pól ornych jest od strony
> Głuszycy. I od tej strony, nad Głuszycą występują żyły barytowe, być może
> właśnie w nich są jakieś kwarce.Mam namiary na nie.

to raczej nie w barytach, znajduja sie one luzem w ziemi i wykopuje sie je wsprost spod trawy
a jesli chodzi o baryt i szczotki to grzebalem w lomie w Rzeczce (tam gdzie skreca czarny szlak w las)
tam sa jakies zyly kwarcowe, a gdzie niegdzie w nich spotyka sie srebrzysty hematyt

> Jak byś się
> gdzieś wybierał to daj znać, pojedziemy. Koło Głuszycy ciekawe są też tzw.
> gnejsy oczkowe - są w nich turmaliny.

chetnie bym pojechal, ale szkola:(((

co do ciekawych miejsc to warto by pogrzebac na zachodnim zboczu Lipca (nad jez.Bystrzyckim)
jak lazilem po lasach w jednej niecce zauwazylem sporo ilosc blokow kwarcowych z malymi pustkami
moj kolega akurat znalazl taka wieksza a w niej krysztaly kwarcu (2-3 cm), moze gdzies pod liscmi jaka zyla kwarcowa biegnie?? moze byc ciekawe

pozdrawiam
GB