Autor: laptaszynski_at_wroclaw.pios.gov.pl
Data: Wed 06 Feb 2002 - 12:04:15 MET

> ciekawego
> całkiem
> podzielę
>
> Witam goraco!
> Spadles mi z nieba, bo od dluuugiego czasu
> nie widac tu bylo jakiegos konkretnego tematu
> a ja juz sie zanudzilem na smierc, ale co tu bede rozwodzil.
>
> Widze ze mamy podobne upodobania, bo mnie rozwniez interesuja g. sowie
> W tych gorach bylem tylko raz chyba z 2 lata temu i naprawde mi sie
> spodobaly.
> Lazilem glownie w rejonie J. Bystrzyckiego i Walimia oraz Modliszow (stara
> kop. uranu)
> [...]

dzięki za odpowiedź.
Jak pamiętam to na Włodarzu są lasy. Najwięcej pól ornych jest od strony Głuszycy. I od tej strony, nad Głuszycą występują żyły barytowe, być może to właśnie w nich są jakieś kwarce.Mam namiary na nie. A poza tym to nie słyszałem w ostatnim czasie o nowych znaleźiskach. Jeśli chodzi o wszystko poza berylem to jestem trochę do tyłu. Ostatnio właśnie na nim się skupiłem. Prawdę mówiąc chętnie bym się oderwał trochę od niego i poszukał choćby żył Q. Jak byś się gdzieś wybierał to daj znać, pojedziemy. Koło Głuszycy ciekawe są też tzw. gnejsy oczkowe - są w nich turmaliny.