Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 16:52:53 MET

> Tak. A mozesz podac jej lokalizacje, bo nie mam jeszcze zadnego turmalinu
> swojej kolekcji wiec chetnie bym poszukala jak sie zima skonczy.

postaram sie jakos wytlumaczyc
jest to na zachodnim zboczu Dzialu Michalowskiego w dolinie Mlynowki nie jestem do konca pewny, ale gdzies miedzy szczytami 571m i 591m jak idzie sie droga od strony jeziora to po lewej stronie bedzie mala polana z tablica "teren prywatny, wstep platny" i przy tym znaku trzeba skrecic w lewo
przez pole, przekroczyc potok i mniej wiecej w 1/3 wysokosci zbocza jest taka jasna halda a nad nia sztolnia w niewielkiej niszy, jeszcze gdzies na tej polanie jest chyba mala wiata jak dobrze pamietam dane sprzed 2 lat

pozdro
GB