Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 14:39:32 MET

> W temacie zapisałem g. sowie bo tak ogólnie interesują mnie a w szczególe
> zajmuję się pegmatytami sowiogórskimi. Jak by ktoś mógł dorzucić coś
ciekawego
> lub chociaż dał znać o zainteresowaniu tematem to by było fajnie. Mam
całkiem
> sporą wiedzę na ich temat (często też bywam w terenie) i chętnie się
podzielę
> wiedzą.

Witam goraco!
Spadles mi z nieba, bo od dluuugiego czasu nie widac tu bylo jakiegos konkretnego tematu a ja juz sie zanudzilem na smierc, ale co tu bede rozwodzil.

Widze ze mamy podobne upodobania, bo mnie rozwniez interesuja g. sowie W tych gorach bylem tylko raz chyba z 2 lata temu i naprawde mi sie spodobaly.
Lazilem glownie w rejonie J. Bystrzyckiego i Walimia oraz Modliszow (stara kop. uranu)
a co do znalezisk, to glownie turmaliny, jakies kwarce i cytryny. Najciekawsze co znalazlem (i zostawilem na miejscu) to 32 cm ! krysztal turmalinu w glazie w rejonie michalkowej.

na razie tyle
pozdro
Grzegorz B

Ps. znasz miejsce na wlodarzu gdzie na polu mozna znalezc szczotki kwarcowe?