Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 12:50:06 MET DST

Jeśli możesz ruszyć się trochę dalej - proponuję okolice trasy Radomsko - Kielce przez Przedbórz. W tamecznych lasach mnóstwo krzemieni oraz skrzemienielin, w odkrywkach po eksploatacji piasku i żwiru - ciekawostki w postaci skamienielin. Poza tym - dla nowicjuszy możliwość zapoznania się z układami geologicznymi, szczególnie skał osadowych. Pzdr,
Artur