Autor: Włodek (wlobi_at_premiera.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 09:20:09 MET DST

> Właśnie - kto mi poradzi gdzie by tu na początek pójść w okolicach
Warszawy
> aby znaleźć Coś. Myślałem o czymś w rodzaju kamieniołomu ale może nie tędy
> droga?

raczej kamieniolomu nie znajdziesz kolo wawy najlepiej poszukaj jakiejs zwirowni, tam mozna czasami ciekawe rzeczy znalezc, sporo skamienialosci [belemnity] proponuje tez przeszukac okoliczne nasypy kolejowe tak tak - ja np kolo dworca w plocku zanalazlem nasypy z kwarcytow [wisniowka wlk], wapieni [ok malogoszczy], piaskowce [bieszczady] oraz nasypy na walach przeciw powodziowych w plocku np mamy duze 'poklady' wsponianych wyzej kwarcytow, granitow i bazaltow z ok strzegomia [moj kolega znalazl bardzo ladne skupienia molibdenitu, krysztaly kwarcu]
a w ok plocka warto sie jeszcze wybrac do dobrzynia nad wisla - ladne gipsy

pozdrawiam
Grzegorz B
www.strony.poland.com/mineraly
gr166_at_interia.pl