Autor: Tomasz Praszkier (pra_tomek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 21:14:42 MET DST

Witam,

pisze juz z Polski.
Mejle pisalem z kafejek internetowych.
Konczac moja skrutowa relacje to odwiedzilem jeszcze Vulkano gdzie znajduje sie aktywne pole fumaroli z piekna, kolorowa siarka (miejscami ciekla) - niestety zbyt krucha by myslec o pozyskiwaniu okazow. Na Stromboli bylo "zapierajaco dech w piersiach" - nocowalem na kraterze ogladajac regularne (co 10 - 15 minut) erupcje (typu stromboli) - niesamowite widowisko. Polecam wszystkim wyspy Liparyjskie na wakacje, jesli chodzi o Etne to wydaje mi sie ze jak nie jest taka swierza to nie mam tam "zadnych" rewelacji.

Pozdrawiam
Tomasz Praszkier

PS Niebawem rozpoczynam zbierac zapisy na Kolekcjonerska Gielde Mineralow w Warszawie (Wydzial Geologii), ktora bedzie okolo 23 listopada.

--

OnetKomunikator - porozumiesz sie
z innymi [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]