Autor: Michal Segit (msegit_at_post.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 03:23:28 MET DST

Witajcie

w tym miejsca przepraszam osoby niezadowolone, ze tez smialem w ogole poruszyc ten watek i dolozyc kolejnego emalia do skrzynki, jednak...:

W jakim sensie? Celowa (samo)likwidacja? wowczas: Krytycznie. Bardzo.

  1. jezeli komus (nie mam Ciebie Tomku na mysli w tym monencie) przeszkadza istnienie listy, to moze sie z niej po prostu wypisac, a w przypadku newsow nie zagladac... Po co robic jakies drastyczne ruchy w takim kierunku, cenzury??? 1a. moze inaczej: jestem za ustanowieniem urzedu MODERATORA dla listy. Nie wiem, jak to dokladnie wyglada od strony "prawnej" (tak, tak), ale jednak...!
  2. przypomne, ze lista 'mineraly' jest obecnie jedyna lista traktujaca kierunkowo o jakimkolwiek temacie zwiazanym z/nalezacym do geologia/i. Przypomne tez ze kilka lat temu pojawila sie proba zalozenia newsowej grupy 'geologia', lecz w wyniku braku zainteresowania/nieswiadomosci/czego...? (w kazdym razie wstyd!) geologow (w przeciwinestiwe do innych dziedzin wiedzy przyrodniczej: fizyka, chemia, astronomia, etc.. takie grupy istnieja! i sa zywe) propozycja ta upadla, tzn. nie podolala wymogom formalnym (skadinnad slusznym) zakladania grup newsowych. Szkoda. I moze warto sie nad tym zastanowic...
  3. Nie chce w ten sposob pisac, ze nalezy na sile wysylac na liste mase bla(c?)hych wiadomosci. Lepiej malo (nawet mniej niz obecnie) a z sensem, niz duzo i bez sensu, lub nawet w duzo mniejszym...!! A moze (wzgledny) brak ruchu swiadczy o tym, ze prawie wszyscy subscrybenci wszystiko potrzebne do szczescia wiedza i nie potrzebuja o tym dyskutowac...?? :))))) {ret.?} jesli tak, to pogratulowac... ;)
  4. A jesli chodzi o watek tytulowy: Podpisuje sie pod wszystkimi krytycznymi uwagami pod adresem tej i... pani, ktora raczyla popelnic tak wielka delikatnie mowiac pomylke. Niestety jednak swiat nie jest taki, jak moglibysmy sobie zyczyc... Wiec: 4a. "na otrzezwienie" (umyslu tej osoby) podsuwam pomysl "odswiezenia" jej skrzynki jakimis stosownymi i _duzymi_ prezentami, np. dystrybucja Linuxa w paczuszkach lub czyms w tym rodzaju. Jak wynika z przegladania roznych innych grup newsowych takie metody sie stosuje... Trzeba to oczywiscie zrobic w odpowiedni sposob; ja obecnie takiej mozliwosci nie mam. 4b. nie wiem, czy takie cos istnieje, ale/wiec: a) jesli ktos cos o istnieniu czegos takiego wie bardzo prosze o info o tym, b) proponuje zalozyc Klub radykalnego tepienia [tempienia] BB i wszelkich jego przejawow w obecnym swiecie (to nie jest nazwa, na razie jej nie ma...). I osoby chetne do wspolpracy zapraszam na priva, _nie_ na liste (zeby mozliwie jak najbardziej je nie zasmiecac)(niemniej zanim odpowiem, moze uplynac troche czasu, bo w najblizszych tygodniach moge miec w tym problemy...)

z zyczeniami nie powtorzenia sie wiecej tak bulwersujacych wydarzen i sytuacji
pozdrawiam
Michal Segit