Autor: Jacek Nowak (jac_now_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 12:28:22 MET DST

> Informujemy że ze wzgledu bezpieczeństwa jak również przez to że ten cenny
> obiekt penetrowany jest przez rózne grupy "poszukiwaczy przygód" itp. osób
> oraz ostatnio stał sie wysypiskiem smieci otwór tego szybu będzie
zamurowany
> lub zamkniety kratą
> Maciek
>
> W nawiązaniu do tej wiadomości pragnę zapytać:
1) Kto i w jaki sposób chce zabezpieczyć otwór szybowy, kto za to zapłaci? 2) Czy jest na to zgoda firmy, która ma obecnie koncesję poszukiwawczą na ten obiekt? (irlandzka firma "Gleniff")
3) Kto będzie "trzymał klucze" do tego obiektu i jak będzie z dostępem do niego dla tych, którzy chcą zwiedzać lub prowadzić badania (wiem o jednej pracy magisterskiej i jednym doktoracie z tego obiektu) 4) Co o tym pomyśle sądzą speleolodzy z Żagania, którzy są gospodarzami na tym terenie?
5) Z ramienia jakiej organizacji pan Maciej Pawełczyk otrzymał mandat na zamykanie obiektów, które nie są jego prywatną własnością ani nie jest ich odkrywcą?

        Pozdrawiam Jacek Nowak ;-)

--

Jeździsz konno?
Ten konkurs jest dla Ciebie! [ http://konkursy.onet.pl/emarket2/ ]