Autor: Piotr Kaluza (pk_at_kaluza-shipping.com.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 08:50:21 MET DST

Witam,
Popieram w calosci stanowisko Monty'ego. Sorry za wyrazenie ale takiego gowna jak Big Brother dawno nie bylo. Wspolczuje ludziom, ktorzy ten program ogladaja i sie nim emocjonuja. Ja takze nie mam w domu TVN-u i Polsatu bo to sa programy dla debili ( sorry jesli kogos urazilem ) i
chce izolowac od tego syfu swoje dzieci. Tymczasem, borem, lasem...
Pozdrowka, Piotrek